Date identificare: RICOP9904.3.03.010

Cod SMIS –

Titlu

Servicii integrate pentru disponibilizatii RICOP din zona Moreni

Nr. Inreg contract

9904.3.03.010

Data semnare

31.12.2002

Data incepere

01.01.2003

Data finalizare

15.10.2003

Date despre bugete

Valoare totala proiect

31.056 Euro

Eligibil proiect

31.056 Euro

Eligibil beneficiar

Sprijin beneficiar

31.056 Euro

Rambursare efectiva

30.456 Euro

Date despre curs valutar

Entitate finantatoare

Ministerul Finantelor Publice  – OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTE PHARE

Moneda

EURO

Curs de schimb

Curs inforeuro la data platii

Detalii proiect

Obiective

Obiectivul general: Crearea unui sistem integrat de servicii care sa dezvolte oportunitatile privind angajarea persoanelor disponibilizate, in directa concordanta cu necesitatile specifice identificate pe piata fortei de munca locale.

Obiectivul specific: Sa dezvolte un sistem integrat de furnizare de servicii specializate :

  • indrumare si consiliere profesionala pentru un numar de 300 persoane disponibilizate,
  • formarea profesionala pentru un numar de 60 persoane din randul celor consiliate profesional,
  • servicii de medierea a muncii pentru un numar de 100 persoane,
  • servicii de consultanta si afaceri pentru un numar de 20 persoane,
  • multiplicarea activitatilor specifice in alte doua zone din judetul Dambovita.

Locaţia proiectului:

  • România
  • Judeţul: Dâmboviţa;

Rezultate

 RAPORT DE REALIZARE A REZULTATELOR

Perioada:  01.01.2003 – 15.10.2003
Activităţi Rezultate planificate

(Conform contract)

Rezultate atinse Procent de realizare  

Stadiul (început, în curs, realizat) şi, după caz, comentarii cu privire la motivele abaterilor, constrângeri şi riscuri

Activitatea 1. Informare si consiliere profesionala 300 persoane 310 persoane  

103.33%

 

Realizat
Activitatea 2. Formarea profesionala 60 persoane 60 persoane 100 % Realizat
Activitatea 3. Medierea muncii 100 persoane 100 persoane 100% Realizat
Activitatea 4. Asistenta in infiintarea de IMM-uri si consultanta in afaceri 20 persoane 20 persoane 100% Realizat

Activitati finantate

In perioada de implementare a proiectului au fost demarate si implementate urmatoarele activitati:

Activitatea 1.Informare si consiliere profesionala

In cadrul acestei activitati s-au oferit informatii si consultanta in alegerea carierei, schimbarea profesiei si programe de calificare, recalificare sau perfectionare profesionala disponibile.

Activitatea 2.Formarea profesionala

Prin activitatea de formare profesionala s-a urmarit adaptarea fortei de munca la cerintele pieteti muncii, cu scopul cresterii nivelului de pregatire profesionala in scopul de a raspunde unor nevoi reale ale agentilor economici din zona. Cursurile organizate au fost in meseriile de confectioner textil, lacatus mecanic si strungar.

Activitatea 3.Medierea muncii

Medierea muncii, ca activitate a urmarit sa stabileasca o concordanta intre atitudinea, cunostintele si aptitudinile candidatului, pe de o parte si posibilitatile sale reale de a ocupa un anumit post, pe de alta parte. S-a urmarit gasirea unor solutii pentru persoanele care nu indeplinesc conditiile minime de calificare in meseriile solicitate de agentii economici si totodata gasirea persoanelor potrivite pentru locurile de munca vacante existente pe piata muncii.

Activitatea 4. Asistenta in infiintarea de IMM-uri si consultanta in afaceri

Asistenta in infiintarea de IMM-uri si consultanta in afaceri a fost o activitate caracterizata prin cultivarea spiritului de intreprinzator, educatie antreprenoriala adresata cat mai multor persoane apte si doritoare sa-si creeze propria firma, stimularea creativitatii, flexibilitatii si puterii de munca a intreprinzatorilor particulari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *