Avem in comun un set de valori. Ele descriu modul in care, prin activitatea sa, fiecare angajat al organizatiei contribuie la indeplinirea misiunii noastre:
» Suntem mandri de calitatea muncii noastre.
» Suntem mereu preocupati de imbunatatirea calitatii serviciilor noastre.
» Folosim toate resursele disponibile in acest scop.
» Suntem atenti la detalii.
» Nu improvizam, nu lasam lucrurile pe ultima suta de metri. Avem un plan de lunga durata pe care il
imbunatatim continuu.
» Ne asumam responsabilitatea pentru actiunile noastre.
» Respectam pasii stabiliti si termenele limita.
» Ne facem treaba cu seriozitate si pricepere.
» Suntem eficienti.
» Nu suntem coruptibili sau influentabili.
» Suntem rabdatori si ii incurajam pe toti ceilalti sa isi exprime parerile. Astfel vom deveni mai buni.
» Suntem mereu deschisi spre nou. Acceptam cu placere orice idei noi.
» Avem curajul si determinarea de a negocia pentru a obtine rezultate mai bune si pentru a gasi
solutii avantajoase pentru clientii nostri.
» Suntem flexibili, corecti si ne respectam principiile.
» Ne analizam permanent activitatea, ne recunoastem greselile si luam masurile preventive si corective
necesare.
» Ascultam feedback-ul si il transpunem in calitatea viitoare a serviciilor noastre.
» Rezolvam problemele impreuna. Incercam sa gasim solutii avantajoase pentru ambele parti.
» Ne informam colegii si clientii despre stadiul proiectelor noastre si despre problemele ivite.
» Ne asumam responsabilitatea si nu dam vina unii pe altii.
» Tinem la clientii nostri. Suntem constienti ca fara ei noi nu am putea exista.
» Avem incredere in oameni. Respectam munca si felul de a fi al celuilalt.
» Pornim de la premiza ca lucram cu oameni competenti si deschisi.
» Opinia fiecaruia conteaza, indiferent de pozitia ocupata in organizatie sau rolul pe care il joaca in activitatea
noastra.
» Invatam din greselile noastre. Nu repetam aceleasi greseli. Ne straduim sa indreptam lucrurile
cat se poate de repede. Eforturile noastre de a imbunatati situatia au efect asupra intregii organizatii.
» Avem puterea de decizie, resursele necesare si suntem bine pregatiti pentru a satisface
cerintele clientilor nostri.
» Nu ne lasam opriti de bariere cand trebuie sa luam decizii.
» Toti suntem responsabili de dezvoltarea si progresul organizatiei noastre.
» Ne asumam responsabilitatea actiunilor noastre.
» Ne indreptam cu totii in aceeasi directie, altfel nu ne putem atinge scopurile.
» Credem in organizatia noastra si vrem ca ea sa se dezvolte.
» Succesele organizatiei noastre sunt si ale clientilor nostri, iar succesele clientilor nostri
sunt si ale organizatiei;succesul individual nu poate fi conceput in afara succesului colectiv.
» Intelegem obiectivele noastre comune si luptam pentru a le atinge.
» Obiectivele organizatiei sunt si ale noastre.
Timp de aproape 11 ani, Asociatia de Sprijin a Somerilor s-a dovedit un partener sigur si de incredere, concentrandu-si toate eforturile pe satisfacerea nevoilor clientilor si a partenerilor.
Anul 2015 a fost varful trend-ului pozitiv pe care Asociatia de Sprijin a Somerilor l-a urmat in ultimii ani.
Desi societatea romaneasca traverseaza o perioada de instabilitate economica si sociala, cu efecte profunde asupra nevoii de formare profesionala a adultilor, organizatia noastra a reusit sa se mentina pe pozitia fruntasa in topul furnizorilor de servicii de formare si certificare a competentelor profesionale din Romania.
Investim in permanenta in locatiile noastre, pentru a va oferi dumneavoastra, clientilor nostri, cele mai bune conditii de derulare a activitatilor. Dotarile sunt de ultima generatie si cautam in permanenta sa ne mentinem cu un pas inaintea concurentei.
Investim continuu si in interfata de comunicare cu clientii nostri, pentru a sti in permanenta ce nevoi si trebuinte au, care sunt asteptarile lor de la organizatia noastra si care este gradul de satisfactie generat de serviciile de evaluare si certificare a competentelor profesionale oferite.
Si nu in ultimul rand, incepand din luna aprilie a anului 2011, Asociatia de Sprijin a Somerilor a implementat si mentine un sistem certificat de management al calitatii ISO 9001:2008, care va garanteaza dumneavoastra, clienti si colaboratori, oferirea de servicii la cel mai inalt nivel.
Asociatia de Sprijin a Somerilor va fructifica experienta acumulata de-a lungul timpului si va oferi clientilor sai servicii de evaluare si certificare a competentelor profesionale de cea mai buna calitate, prin:
- Mentinerea pozitiei de lider pe piata.
- Continuarea investitiilor pe orice plan.
- Mentinerea directiei de dezvoltare curente.
- Concentrarea pe ultimele tendinte in domeniul formarii profesionale (cursuri de calificare, initiere, perfectionare).
- Satisfacerea nevoilor si a cerintelor clientilor, cu orice pret.