Date identificare (POSDRU/165/6.2/S/139694)
Cod SMIS
49565
Titlu
Sansa la o viata normala ! – Masuri active integrate in vederea integrarii/reintegrarii pe piata muncii a persoanelor apartinand grupurilor vulnerabile
Nr. Inreg contract
2875/23.04.2014
Data semnare
22.04.2014
Data incepere
23.04.2014
Data finalizare
22.10.2015
Date despre bugete
Valoare totala proiect
2.842.005,00 lei
Eligibil proiect
2.163.580,00 lei
Eligibil beneficiar
43.798,00 lei
Sprijin beneficiar
2.119.782,00 lei
Rambursare efectiva
1.749.920,81 lei
Date despre curs valutar
Entitate finantatoare
AM POSDRU
Moneda
lei
Detalii proiect
Obiective
Obiectivul general:
- Dezvoltarea serviciilor de asistenta personalizata si creșterea nivelului de calificare respectiv a capacitații de integrare/reintegrare pe piața muncii, a persoanelor aparținând grupurilor vulnerabile, prin oferirea de servicii de masuri active integrate.
Obiectivele specifice:
- Cresterea gradului de informare referitor la posibilitățile de integrare/reintegrare pe piața muncii, a persoanelor aparținând grupurilor vulnerabile, promovarea formelor alternative de ocupare a acestora, încurajarea voluntariatului in activitățile dedicate integrării persoanelor vulnerabile pe piața muncii, prin organizarea a 15 campanii de informare si motivare.
- Dezvoltarea personala si identificarea profilul ocupațional prin oferirea serviciilor de consiliere si orientare in cariera pentru 900 de persoane aparținând grupurilor vulnerabile.
- Cresterea numărului de persoane ocupate prin oferirea serviciilor de mediere a muncii pentru 900 de persoane aparținând grupurilor vulnerabile.
- Dezvoltarea capacitații de ocupare a unui loc de munca si adaptarea la cerințele pieței muncii pentru 760 de persoane aparținând grupurilor vulnerabile prin oferirea serviciilor de calificare/recalificare/perfecționare si inițiere.
- Dezvoltarea competentelor de utilizare a calculatorului prin introducerea de module „TIC – Internet si E-mail” in cadrul cursurilor de calificare/recalificare/perfecționare si inițiere.
Locaţia proiectului:
- România
- Regiunea Sud Muntenia, Regiunea Sud – Est, Regiunea Sud Vest Oltenia, Regiunea Centru, Regiunea Nord Vest;
- Județele: Dimbovita, Prahova, Argeș, Ialomița, Calarasi, Giurgiu, Teleorman, Buzău, Brăila, Vrancea, Galați, Tulcea, Constanta, Olt, Dolj, Gorj, Vâlcea, Mehedinți, Brașov, Harghita, Mureș, Sibiu, Alba, Covasna, Maramures, Satu Mare, Bihor, Salaj, Cluj, Bistrita Nasaud;
Rezultate
RAPORT DE REALIZARE A REZULTATELOR
Perioada: 23.04.2014 – 22.10.2015 | ||||
Activităţi | Rezultate planificate | Rezultate atinse | Procent de realizare |
Stadiul (început, în curs, realizat) şi, după caz, comentarii cu privire la motivele abaterilor, constrângeri şi riscuri |
Activitatea 1.Promovarea proiectului si organizarea de campanii de motivare. | ||||
1.1.Pregatirea materialelor de promovare | 1 macheta pliant
1 macheta poster 1 macheta broșura |
1 macheta pliant
1 macheta poster 1 macheta broșura |
100% | *Realizat |
1.2.Elaborarea planului de acțiune. | 1 plan de acțiune | 1 plan acțiune | 100% | *Realizat |
1.3.Derularea activitatii de promovare si informare | 3000 pliante
1500 postere 3000 broșuri 3 Conferințe presa: 15 campanii 500 participanți campanii |
3400 pliante
1800 postere 3300 broșuri 3 Conferinta presa 15 campanii 552 participanti campanii |
113,33%
120,00% 121.44% 100.00% 100.00% 110,40% |
*Realizat
|
Activitatea 2.Achizitii. | ||||
2.1.Intocmirea planului de achiziții. | 1 plan de achiziții | 1 plan de achiziții | 100% | *Realizat |
2.2.Elaborarea documentațiilor. | -Documentatii de achizitie
-Contracte -materiale/servicii recepționate *30 proceduri si contracte realizate |
-materiale/servicii recepționate;
-PV receptie, Note receptie si constatare diferente; *30 proceduri si contracte |
100% | *Realizat
|
2.3.Lansarea procedurilor de achizitie si încheierea contractelor.
|
||||
2.4.Receptia. | ||||
Activitatea 3.Selectare grup ținta, consiliere, motivare. | ||||
3.1.Elaborare materiale specifice. | 1 set materiale
1 procedura consiliere 1 procedura job club 1 baza de date |
1 set materiale
1 procedura consiliere 1 procedura job club 1 baza de date |
100% | *Realizat
|
3.2.Informarea si înregistrarea persoanelor. | 900 persoane înregistrate | 869 persoane înregistrate | 96.55% | *Realizat |
3.3.Oferirea serviciilor de consiliere si identificare profilului ocupațional. | 900 persoane consiliate
760 recomandări pentru formare profesionala |
869 persoane consiliate
811 recomandări pentru formare profesionala |
96.55%
106.71% |
*Realizat |
Activitatea 4.Medierea muncii, identificarea si dezvoltarea oportunităților de ocupare. | ||||
4.1.Pregatirea documentelor specifice. | 1 set materiale | 1 set materiale | 100% | *Realizat |
4.2.Identificarea locurilor de munca vacante. | 1 baza de date cu locuri de munca vacante | 1 baza de date | 100% | *Realizat |
4.3.Pregatirea dosarului candidatului. | 900 planuri de mediere
23 persoane încadrate |
870 planuri mediere
48 persoane incadrate |
96.67%
208.70% |
*Realizat |
4.4.Servicii de mediere | ||||
Activitatea 5.Formare profesionala si dezvoltarea competentelor. | ||||
5.1.Constituirea grupelor de curs. | 40 grupe curs | 40 grupe | 100% | *Realizat |
5.2.Intocmire documente specific. | 760 contracte | 811 contracte | 106.71% | *Realizat |
5.3.Monitorizare si derulare cursuri. | 40 grupe curs | 40 grupe | 100% | *Realizat |
5.4.Examinare si certificare. | 40 sesiuni examinare
608 persoane certificate |
40 sesiuni examinare
753 persoane certificate |
100%
123.85% |
*Realizat |
Activitatea 6.Management si monitorizare | ||||
6.1.Managementul resurselor, planificarea si organizarea. | -Dispozitii alocare;
-CIM + fise post -Rapoarte financiare; -Rapoarte tehnice; -Rapoarte de audit; Cereri de rambursare; -Rapoarte de activitate; -Proceduri de lucru specifice *9 CRC + RTF + Anexe specifice |
-Dispozitii alocare;
-CIM + fise post -Rapoarte financiare; -Rapoarte tehnice; -Rapoarte de audit; Cereri de rambursare; -Rapoarte de activitate; -Proceduri de lucru specifice *9 CRC + RTF + Anexe specifice |
100% | *Realizat
|
6.2.Managementul riscurilor. | ||||
6.3.Managementul financiar. | ||||
6.4.Monitorizarea si verificarea proiectului. |
Activitati finantate
In perioada de implementare a proiectului au fost demarate si implementate urmatoarele activitati:
A1.Promovarea proiectului si organizarea de campanii de motivare.
1.1.Pregatirea materialelor de promovare
1.2.Elaborarea planului de actiune.
1.3.Derularea activitatii de promovare si informare
A2.Achizitii.
2.1.Intocmirea planului de achizitii.
2.2.Elaborarea documentatiilor.
2.3.Lansarea procedurilor de achizitie si incheierea contractelor.
2.4.Receptia.
A3.Selectare grup tinta, consiliere, motivare.
3.1.Elaborare materiale specifice.
3.2.Informarea si inregistrarea persoanelor.
3.3.Oferirea serviciilor de consiliere si identificarea profilului ocupational.
A4.Medierea muncii, identificarea si dezvoltarea oportunitatilor de ocupare.
4.1.Pregatirea documentelor specifice.
4.2.Identificarea locurilor de munca vacante.
4.3.Pregatirea dosarului candidatului.
4.4.Servicii de mediere.
A5.Formare profesionala si dezvoltarea competentelor.
5.1.Constituirea grupelor de curs.
5.2.Intocmire documente specifice
5.3.Monitorizare si derulare cursuri.
5.4.Examinare si certificare.
A6.Management si monitorizare
6.1.Managementul resurselor, planificarea si organizarea.
6.2.Managementul riscurilor.
6.3.Managementul financiar.
6.4.Monitorizarea si verificarea proiectului.